PRODUKTY
Jakiego sprzętu potrzebuję żeby korzystać z „PrzepisUlka”?
"PrzepisUlek" to e-book w formacie PDF. Jest tak zaprojektowany, żeby dobrze czytało się go na telefonie, tablecie lub komputerze. Możesz pobrać go na wszystkie te sprzęty.
Czy mogę korzystać z „PrzepisUlka” na dwóch sprzętach jednocześnie?
Tak, możesz pobrać go tyle razy ile będziesz potrzebować. Pamiętaj jednak, że wszystkie e-booki są zabezpieczone spersonalizowanym znakiem wodnym i dostępne jedynie dla Twojego własnego użytku, bez możliwości kopiowania treści i przekazywania innym osobom.
ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
Jak szybko jest realizowane zamówienie?
"PrzepisUlek" to e-book czyli produkt cyfrowy więc dostawa także jest realizowana "cyfrowo" w taki sposób, że wysyłamy do Ciebie e-maila z linkiem do pobrania pliku w formacie .PDF. „PrzepisUlka” dostaniesz po opłaceniu zamówienia, na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia w czasie do 15 minut od jego opłacenia.
Jeśli w Twoim zamówieniu znalazły się także książki „Pozamiatane” lub „Podaj dalej” lub planer „PlanUlek” Twoja paczka będzie gotowa najszybciej, jak to możliwe - wysyłka odbywa się w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia (a najczęściej jeszcze szybciej). W naszym sklepie przyjmujemy tylko płatności z góry, nie można opłacić zamówienia przy odbiorze.
Co zrobić jak nie jestem pewien czy zamówienie e-booka zostało poprawnie opłacone?
Wszystkie "PrzepisUlki" wysyłamy do Ciebie po opłaceniu zamówienia online (transakcje są realizowane za pośrednictwem naszego operatora płatności Przelewy24) i zaraz po notyfikacji potwierdzającej wykonanie transakcji , generujemy e-maila z linkiem do pobrania pliku w formacie .PDF. „PrzepisUlka” dostaniesz po opłaceniu zamówienia, na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia w czasie do 15 minut od jego opłacenia. Więcej o sposobach zapłaty w sekcji "Płatności".
Jeśli nie jesteś pewna czy zamówienie e-booka zostało poprawnie opłacone to możesz to sprawdzić online:
1. Wejdź na stronę 'Śledzenie zamówień gości' i wpisz Numer zamówienia, jaki dostałaś od nas w mailu potwierdzającym zakup oraz Adres e-mail, jaki wpisałaś w trakcie składania zamówienia.
2. Jeśli na stronie ze szczegółami zamówienia widzisz status 'Płatność Przelewy24 przyjęta' lub 'Płatność zaakceptowana' to znaczy, że Twoje zamówienie zostało poprawnie opłacone,
3. Jeśli mimo to nie widzisz w swojej poczcie e-maila z linkiem do pobrania e-booka, to proszę sprawdzić czy go nie ma w folderach Oferty lub Spam bo przy masowej wysyłce e-mail czasem tak się dzieje i nie mamy na to wpływu.
4. W przypadku gdy na stronie ze szczegółami zamówienia widzisz status 'Oczekiwanie na Płatność Przelewy24 to znaczy że Twoje zamówienie nie zostało poprawnie opłacone, więc link do pobrania e-booka nie mógł zostać przesłany. Nadal możesz, bez rozpoczynania całego procesu zakupowego od początku, wybrać dostępną na tej stronie opcje 'Spróbuj ponownie', przejść do Przelewy24 i wybrać preferowaną formę płatności online.
5. Jeśli mimo wykonania w/w kroków nadal nie masz zakupionego e-booka to daj nam znać mailowo: [email protected]
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Staramy się wysyłać paczki z książkami, jak tylko będzie to możliwe. Jeśli płatność się powiodła i zamówienie z książkami zostało opłacone to Twoja paczka powinna wyjść następnego dnia po jego zamówieniu, a kolejnego dnia powinna już być u Ciebie. Oczywiście od chwili wyjścia przesyłki z naszego magazynu wszystko już w rękach kuriera! W momencie wysyłki paczki otrzymasz od firmy przewozowej DPD informację wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.
Czy mogę zamówić z wysyłką za granicę?
Oczywiście. Koszty takiej wysyłki zależą od kraju docelowego, więc wpisując dane do zamówienia, wybierz kraj, a nasz system sam wyliczy koszty wysyłki.
Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia ani faktury - co mam zrobić?
Sprawdź proszę folder „spam” w swojej poczcie - jest duża szansa, że wiadomość od nas jest właśnie tam! Jeśli nie, daj nam znać mailowo: [email protected]
PŁATNOŚCI
Czy mogę zamówić i zapłacić przelewem na konto?
W sklepie https://przepisulek.pl/ przyjmujemy jedynie zamówienia opłacone z góry, w formie elektronicznej. Jeśłi złożenie zamówienia i jego opłacenie sprawia Ci trudność to napisz do nas na adres mailowy: [email protected], a my postaramy się pomóc!
Jakie są możliwe formy płatności?
W naszym sklepie możesz zapłacić:
- przez Płatności24 (czyli kartą lub przelewem)
- przez PayPal
- przez BLIK
- przez Apple Pay
- przez Google Pay
- kartą kredytową lub debetową
Dlaczego dostaję fakturę, skoro nie prowadzę firmy?
To jedyny dokument, jaki wystawiamy - na każdym roku staramy się myśleć ekologicznie i ograniczać wydruki, stąd faktura elektroniczna. W razie potrzeby możesz ją oczywiście wydrukować!
Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?
Oczywiście! Kiedy będziesz finalizować zamówienie, najpierw podaj swój adres do wysyłki, a potem odznacz mały kwadracik na dole i przejdź do danych do faktury na firmę.
ZWROTY I REKLAMACJE
Czy mogę zwrócić e-booka?
Niestety nie - produkty elektroniczne nie podlegają zwrotowi. Dlatego dobrze zastanów się przed zakupem, zanim podejmiesz ostateczną decyzję. Warunki zakupu zostały szczegółowo opisane na stronie Regulamin.
Czy mogę zwrócić zakupione książki?
Tak, na decyzję o zwrocie masz 14 dni - w tym czasie wyślij do nas wiadomość na adres [email protected], w wiadomości zwrotnej otrzymasz dokładne informacje o kolejnych krokach. Na odesłanie do nas przesyłki masz kolejne 14 dni. Pamiętaj tylko, zwracane książki nie mogą mieć żadnych śladów użytkowania i muszą nadawać się do powtórnego przyjęcia na magazyn.
Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli coś poszło nie tak, daj nam znać na adres [email protected], a my zajmiemy się resztą!